شبکه سازی HP

خانه اچ پی

HP برای سرورهای ProLiant Gen9، ارائه دهنده نسل آداپتورهای شبکه ای است که برای پاسخگویی به نیازهای زیرساخت IT همگام با عملکرد بالاتر و پشتیبانی از ویژگی های کلیدی Ethernet طراحی شده است. سرورهای Gen9 ML و DL با NIC های چند پورت جاسازی شده دارای چندین پورت میباشند، اما می توانند از Dual-and-Quad-Port FlexibleLOM و Stand-up NICs استفاده کنند. برای سرورهای Gen9 BladeSystem، آداپتورهای جدید ۲۰ گیگابایتی FlexFabric برای استفاده از ۱۰ گیگابایت اترنت و ۱۰ گیگابایت FlexFabric وجود دارند.

آداپتورهای شبکه Gen9 پیشرفته تر دارای قابلیت های جدیدی همچون NPAR و RoCE است که عملکرد و کارایی شبکه را در محیط های خاص بهبود می بخشد.

آداپتورهای چند نرخی

آداپتورهای جدید HP FlexFabric برای پهنای سرور ProLiant Gen9 ارائه دهنده اترنت ۲۰ گیگابایتی با قابلیت کارآیی بالا و عملکرد خوب است که خدمات IT را تسریع می کند و کارایی مرکز داده را در طیف وسیعی از حجم کار شرکت های بزرگ، IO و Cloud و Telco افزایش می دهد.(سرور اچ پی)

هنگامی که به ماژول های FlexFabric-20/40 F8 HP متصل می شویم، آداپتورهای HP FlexFabric 650FLB و ۶۵۰M با عملکرد ۲۰ گیگابایتی و هنگامی که به ماژول های HP Virtual Connect Flex-10 / 10D یا سوئیچ های HP 6125XLG اترنت، عملکرد ۱۰ گیگابایتی متصل می شوند.

There are no comments

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart