فن آوری های پیشرفته سرور های اچ پی

سرور hp

سرور اچ پی

HP بر روی حصول اطمینان از اینکه HP ProLiant سرور اچ پی ما آنچه شما نیاز دارید ارائه می کند و چیزی که از یک صنعت پیشرو انتظار می رود متمرکز است. سرورهایProLiant، محاسبات درستی را برای حجم کار مناسب با هزینه مناسب ارائه می دهند در صورتی که حجم کاری شما حول Big Data، Cloud، مجازی سازی، و یا برنامه های اصلی می چرخد. جدیدترین افزونه ها در پورتفولیو ProLiantسرور HP ProLiant Gen9است. سرورهای ProLiant Gen9همچنان به ارائه دیدگاه ما برای ارائه نوآوری محاسبه شده در صنعت و استفاده از تکنولوژی برای دگرگونی کسب و کار شما ادامه می دهند.

HP برای ارائه راهکار بهینه سازی شده برای هزینه های متنوع، ProLiant Gen9را برای پاسخگویی به نیازهای کلیدی مشتری طراحی کرده است، از جمله:

•کاهش هزینه های فناوری اطلاعات از طریق افزایش ظرفیت محاسبه و ذخیره سازی که از قبل کارآمدتر است. سرور ProLiant Gen9به شما اجازه می دهد تا راه حل محاسبات خود را برای کارایی با استفاده از گزینه های انعطاف پذیر برای سرورها، ذخیره سازی، شبکه ها، گزینه های قدرت و موارد دیگر، تطبیق دهید.

•ارائه راه اندازی سریعتر، استقرار و تعمیر و نگهداری سیستم با نوآوری های عمده در مدیریت جاسازی شده – و همچنین در سیستم های پیش فرض و در مدیریت ابر.

•افزایش کارایی بار در معماری ProLiant Gen9– از جمله پیشرفت های قابل توجه در عملکرد پردازنده و حافظه، و همچنین بهینه سازی ذخیره سازی و افزایش عملکرد شبکه با قابلیت زمان تاخیر کم.

این ویژگی های طراحی سرور ProLiant Gen9شما را قادر به پاسخگویی به چالش هایی که هر روز با ان مواجه هستید، بدون تلف کردن قدرت محاسبه شده ای که حجم کاری شما در محیط ITامروز نیازمند است، می پردازد. در واقع، سرورهای ProLiant Gen9برای رویکرد محاسبه جدید طراحی و بهینه شده اند. آنها عملکرد مطلوب را برای بارهای مختلف گوناگون ارائه می دهند و نوآوری فنی را برای برآورده ساختن نیازهای کاری استفاده می کنند.

سرورهای ProLiant Gen9برای کمک به شما در جهت رویکرد جدیدی برای محاسبه آماده است که باعث کاهش ناکارایی فناوری اطلاعات و مرکز داده می شود، و در عین حال به ارائه خدمات و بهینه سازی عملکرد کار برنامه کاربردی سرعت می بخشد،

هدف از این مقاله کمک به شما در درک فن آوری های جدید و نوآوری که در سرور hp  ProLiant Gen9وارد کرده برای مرکز داده شما و راهنمایی برای انتخاب سرورProLiant Gen9 مناسب برای بار کاریتان است

There are no comments

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart