سرور ProLiant Gen9

سرور hp

نگاهی دقیق تر به مزیت سرور ProLiant Gen9

Servers ProLiant Gen9شامل فن آوری های کلیدی برای کمک به ساده سازی وظایف شما و در عین حال ارائه چابکی و کارایی مورد نیاز برای کسب و کار شما است. ویژگی های کلیدی که برای تمام سرورهای ProLiant Gen9اعمال می شوند شامل ارتقاء کل زیر سیستم های اصلی سرور است – از جمله پردازنده های جدید قدرتمند، حافظه هایDDR4 Smart DDR4، ذخیره سازی هوشمند، نوآوری در مدیریت سیستم و فن آوری های جدید شبکه.

سرور اچ پی

HPهمچنین برای سرورهای ProLiant Gen9، فن آوری های مهم و ویژگی هایی که ما برای اولین بار در سرورهای ProLiant Gen8معرفی کردیم را حفظ و ادامه می دهد، از جمله Sea of ​​Sensors، Advanced Power Management، Provisioningهوشمند و بسیاری دیگر. برای بررسی فناوری های معرفی شده در سرورهای ProLiant Gen8، “تکنولوژی های نوآورانه در سرورهای HP ProLiant Gen8” را ببینید. خلاصه تکنولوژی در .hp.com / ctg / Manual / c03227849.pdf.

پردازنده اینتل Xeon® E5-2600 v3

عملکرد بهینه برای کسب و کار شما حیاتی است. تمام سرورهای سوکت HP ProLiant Gen9 2از سری پردازنده جدید اینتل Xeon® E5-2600 v3استفاده می کنند که باعث بهبود عملکرد قابل توجهی در پردازنده های E5 2600و E5 2600 v2در پرولینت Gen8serversمی شود. پردازنده های سری E5-2600 v3دارای همه پیشرفت های معماری زیر است:

•افزایش تعداد هسته های داخلی تا حداقل ۴ و حداکثر ۱۸

•پیشرفت های معماری CPUبرای ارائه هر دو بهبود میراث و عملکرد فلوتینگ پوینت

•استفاده از نسل بعدی حافظه DDR4 HP Smart Memoryبا سرعت انتقال تا ۲۱۳۳ MT / s

•افزایش تا ۴۰ PCIe 3.0 lanes، تحویل در توانایی بیشتر ورودی / خروجی

•لینک QPI9.6 GT / sسریعتر

•نسل جدیدی از پردازشگر قدرت مدیریت با هسته های قدرتمند تر و پروتکل های Core P-States (PCPS) که تا ۳۶٪افزایش بهره وری دارد

پردازنده های سری اینتل Xeon E5-2600 V3با توجه به مدل خاص، در عملکرد کار در مقایسه با پردازنده ی مشابه E5-2600 v2، تا ۷۰ درصد افزایش یافته است.

سرور hp


نرم افزار و حجم کار مورد استفاده در تست عملکرد ممکن است برای عملکرد تنها در ریز پردازنده های اینتل بهینه سازی شده شود. تست های عملکرد مانند SYSmarkوMobileMarkبا استفاده از سیستم های کامپیوتری خاص، اجزای سازنده، نرم افزار، عملیات و عملکردها مورد سنجش قرار می گیرند. هر تغییری در هر یک از این عوامل ممکن است نتایج را تغییر دهد. شما باید سایر اطلاعات و تست های عملکرد را برای ارزیابی کامل خرید خود در نظر بگیرید، از جمله عملکرد آن محصول در ترکیب با سایر محصولات. نتایج بر اساس تجزیه و تحلیل داخلی داخلی اینتل برآورد شده اند و فقط برای اهداف اطلاعات ارائه شده است. هر گونه اختلاف در سخت افزار یا نرم افزار طراحی یا پیکربندی سیستم ممکن است تاثیر واقعی را تحت تاثیر قرار دهد

There are no comments

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart