حافظه هوشمند HP DDR4

سرورهای ProLiant Gen9 برای اولین بار از حافظه HP Smart Memory استفاده می کنند که بر اساس تکنولوژی DDR4 است. حافظه DDR4 در ۲۱۳۳ MT/sدر هنگام نصب در ۱ یا ۲ DIMMs در هر کانال (DPC) عمل می کند، با افزایش ۱۴٪ در حافظه DDR3 برای سرور های rack و tower و تا ۳۳٪ عملکرد حافظه بهتر برای سرورهای[۱] HP ProLiant Blade . علاوه بر این، طراحی حافظه DDR4 از لحاظ قدرت بیشتر از همیشه کارآیی دارد، در حالی که در حالت ۱٫۲V به جای ۱٫۵ ولتDDR3 عمل می کند.

خرید سرور اج پی

همانطور که ما برای سرورهای Gen8 انجام دادیم، HP نیز HP DIMM Smart Memory را برای سرورهای ProLiant Gen9 عرضه می کند. حافظه DDR4 HP Smart Memory هنگام استفاده در سرورهای ProLiant Gen9 مزایای زیر را ارائه می دهد:

  • عملکرد پیشرفته در ۲ یا ۳ پیکربندیDPC، حافظه DDR4 Smart Memory با سرعت انتقال بیشتری نسبت به DIMM های استاندارد DDR4 عمل می کند و عملکرد حافظه را بهبود می بخشد.
  • قابلیت مدیریت پیشرفته ادغام با سیستم بهداشت حرفه ایHP برای نظارت و تشخیص مشکلات.

جدول ۱ ماتریس عملکرد پیشرفته حافظه DDR4 HP Smart Memory را در سرورهایی با پردازنده های اینتل Xeon E5-2600 v3 که عملکرد ۲۱۳۳ MT / s را پشتیبانی می کنند، نشان می دهد. برخی از مدل های این پردازنده ها تنها حداکثر سرعت عمل ۱۸۶۶ MT / s را پشتیبانی می کنند.

برای DDR4 در سرور ProLiant Gen9 فقط RDIMM ها و LRDIMM ها در دسترس هستند. سرورهای ProLiant Gen9 با حافظه DDR4 Smart Memory، تمام ویژگی های پیشرفته حافظه موجود در سرورهای HP ProLiant Gen8 را شامل می شوند، از جمله Advanced Error Detection and Advanced Fault Trendness

جدول ۱: عملکرد پیشرفته برای DDR4 HP Smart Memory

[۱] بر اساس محاسبات داخلی HP. تا ۱۴٪ عملکرد بهتر بر اساس DIMM ظرفیت مشابه در حال اجرا در سرور HP در مقایسه با یک سرور غیر HP با DDR4 دارد. محاسبه: در ۲DPC (2 DIMMs در هر کانال)، HP با RDIMM و LRDIMM در ۲۱۳۳ مگاهرتز کار می کند در حالی که Intel 2DPC در ۱۸۶۶ مگاهرتز ((۲۱۳۳ – ۱۸۶۶) / ۱۸۶۶) * ۱۰۰ = ۱۴٪. تا ۳۳٪ عملکرد بهتر بر اساس ظرفیت مشابه DIMM در حال اجرا بر روی سرور HP در مقایسه با یک سرور غیر HP با DDR4 پیشنهاد می دهد محاسبه: در Bladesتحت سیستم کامل لود شده، HP Blades در ۲۱۳۳ مگاهرتز کار می کند در حالی که Intel در ۱۶۰۰ مگاهرتز ((۲۱۳۳-۱۶۰۰) / ۱۶۰۰) (* ۱۰۰ = ۳۳٪. را پیشنهاد داد

There are no comments

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart