ذخیره سازی هوشمند HP

HP همچنان به ساختن Smart Storage ساده تر برای پیکربندی و مدیریت و در عین حال ارائه انعطاف پذیری بیشتر در انتخاب کنترل کننده و عملکرد بیشتر در همه جای خط کنترل ادامه می دهد. برای سرورهای ProLiant Gen9، (سرور اج پی ) ما سه دسته از کنترلرهای ذخیره سازی را ارائه می دهیم – هر کدام برای برآورده ساختن مجموعه های خاصی از نیازهای کاری در نظر گرفته شده اند.

HP Dynamic Smart Array B140i کنترلر ذخیره سازی موجود در تمام سرورهای ProLiant Gen9 است که سطح پایه ای از قابلیت ذخیره و کارایی را ارائه می دهد. کنترلر های HP Smart SAS HBA دارای کانال های جدید ۱۲ Gb / s SAS هستند و برای ارائه راه حل های ذخیره سازی SAS با کارایی مقیاس پذیر برای محیط هایی که نیازی به مجموعه کامل ویژگی های کنترل کننده Array هوشمند HP ندارند طراحی شده اند.

کنترلر های HP Array جدید عملکرد، ویژگی ها و قابلیت اطمینان را بهبود می بخشد. برای سرورهای ProLiant Gen9، تمامی کنترلرهای هوشمند Array دارای حافظهBuilt-in Flash-backed Write Cache (FBWC) هستند که توسط HP Smart Storage Battery جدید پشتیبانی می شود. علاوه بر این، کنترل کننده های هوشمند آرایه از ویژگی های پیشرفته، از جمله HP SmartCache و رمزگذاری ایمن HP پشتیبانی می کند. با پردازنده های سریع تر، حافظه، کانال های SAS 12 گیگابایت / ثانیه و همچنین سیستم عامل کنترل بهینه شده، کنترل کننده های هوشمند HP Array قادر به دستیابی بیش از یک میلیون عملکرد IOP تصادفی هستند.

There are no comments

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart