SERVER HP G9

HP ProLiant DL380 Gen9 Server

سرورhp پرده برداری کرد تا به موضوعات نمونه کارها خود را از سیستم های سرور محصول ProLiant بر اساس آینده تراشه های پردازنده های Xeon E5v3 اینتل، و در مورد برنامه های خود را برای رهبری بازار سرور در آینده توسط تطبیق با جدید IT مواجه مشتریان چالش بهتر از رقبای می توانید صحبت کردیم سرور hp سرور hp سرور hp سرورhp سرور hp

تنظیم در ماه سپتامبر در دسترس باشد، نسل نهم HP را (ژنرال ۹) از سرورهای ProLiant در آینده پردازنده های Xeon اینتل E5-2600v3، که هنوز به طور رسمی توسط اینتل خود را اعلام کرد، اما که قرار است برای ارائه به گام تا در عملکرد همراه بر اساس با بهره وری قدرت بهتر و سوئیچ را به حافظه DDR4.

hp نیز راه را به گزینه های ماژول سینی سرور جدید در دسترس برای آن آپولو ۶۰۰۰ و ۸۰۰۰ محاسبات با کارایی بالا (HPC)سیستم هایمبتنی بر تراشه های پردازنده های Xeon E5-2600v3.با این حال، قیمت گذاری و مشخصات فنی کامل برای سیستم های تجدید در حال اعلام نشده قبل از آنها در دسترس هستند.

با محصول ProLiant ژنرال ۹ سیستم، HP ادعا برخی از نوآوری های تکنولوژی منحصر به فرد است که آن را لبه بیش از رقابت را.این خدمات عبارتند از PCI اکسپرس شتاب دهنده حجم کار، HP SmartCache و آداپتورهای آنان FlexFabric برای ارائه عملکرد بهتر، همراه با ابزارهای مدیریت همگرا در سراسر سرور، ذخیره سازی و شبکه.

با این حال، HPاست که به دنبال فراتر از نسل بعدی از سرور آن را به عنوان جشن ۲۵ سال از راه اندازی سیستم پرینتر طرفدار، که به عنوان هدف ساخته شده برای اولین بار از سرور PC است، که سابقه ای از سیستم محصول ProLiant امروز.

آین استفان، معاون رئيس جمهور برای سرورHPدر EMEA، گفت: بازار سرور در حال تغییر است به سرعت در حال بیش از هر زمان از سال سرورهای x86 معرفی شد، و HPشد به دنبال “reimagine سرور” و که راه را برای ۲۵ سال آینده است.

“، فناوری است که هنوز هم پایه و اساس سرور و مرکز داده، اما مدل استفاده در حال تبدیل شدن مهم تر است. این که چگونه می استقرار سرور، چگونه شما آنها را بهینه سازی برای وظایف سنگین خاص که شمارش،” او گفت.

در واقع، نیاز به سرور منظوره استاندارد است ناپدید، استفان ادعا، با همه چیز تعریف شده توسط نیازهای برنامه، آیا این وظایف سنگین هسته کسب و کار، داده های بزرگ، ماموریت برنامه های حیاتی، و یا ابر و مجازی سازی است.

در این رابطه، HPاز ورق سرود همان اینتل خود را، که شده است هل دادن بینایی خود را از آواز خواندن مرکز نرم افزار تعریف داده (SDDC)برای برخی از زمان.بر اساس این دیدگاه، همه چیز در داخل مرکز داده ها، از جمله محاسبه، ذخیره سازی و منابع شبکه، می توان به پیکربندی و به طور خودکار تحت کنترل نرم افزار اختصاص داده به منظور دیدار با خواسته های در حال تغییر از وظایف سنگین.

استفان گفت: “چالش این است که تعریف پلت فرم برای ارائه منابع محاسبه درست در زمان مناسب به نیازهای مشتری،”.

بخشی از آنچه HPبه سمت را می توان با پلت فرم سرور Moonshot آن، که در برنامه کاملا مشخص و وظایف سنگین با هدف دیده با هدف.

HPمعتقد است که می تواند خود را از رقبا در بازار سرور مانند دل، سیسکو و آی بی ام با حرکت به آنچه در آن به عنوان دوره جدیدی از فناوری اطلاعات، مبتنی بر اطراف زیرساخت است که همگرا، نرم افزار تعریف شده و ابر آماده، و حجم کار را می بیند افتراق -optimised.

پیتر Schrady، معاون رئيس جمهور برایHPرک و سرور برج در سراسر جهان تا آنجا که به ادعا می کنند که رفت، “رقابت در مدل سنتی آن گیر،” در حالی که HP قرار است برای ارائه “سبک جدیدی از فناوری”.

با این حال، این برنامه های بلند مدت هستند، و شرکت هنوز به جزئیات چگونه آن را انتظار دارد تا خود را از رقبای افتراق، به ویژه هنگامی که همه آنها در اصل ساختمان محصولات بر اساس فن آوری هسته ای همان.

There are no comments

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart