اتصال فلکس ۲۰ اچ پی

اتصال فلکس 20

اتصال فلکس ۲۰ اچ پی

فلکس ۲۰ یک فن آوری اتصال شبکه HP است که تنها با Virtual Connect قابل دسترسی است – و به ماژول های FlexFabric، NIC ها و سرور HP ساخته شده است. با Flex-20، هر پورت آداپتور شبکه، چهار NIC های شخصی نامیده می شود که FlexNIC ها را دارند که ۲۰ گیگابایت پهنای باند را به اشتراک می گذارند. این FlexNICs را می توان برای انواع خاص ترافیک، مانند ذخیره سازی، مدیریت، مهاجرت VM و ترافیک VM، و غیره پیکربندی کرد. پهنای باند به هر FlexNIC اختصاص داده شده است تا عملکرد صحیح را تنظیم کند و پهنای باند بیهوده به منظور به حداکثر رساندن استفاده مجدد اختصاص داده می شود.

فکس 20

FlexFabric

FlexFabric ترکیبی از Flex-10، Flex-20 و فیبر کانال بر اترنت و iSCSI را تسریع می کند، آداپتورهای HP FlexFabric یک محیط شبکه بی پایان را برای ذخیره سازی فراهم می کنند. علاوه بر این، آداپتورهای FlexFabric پرونده های ذخیره سازی هوشمند HP ، بهبود کارایی پردازنده و ذخیره سازی عملکرد را پردازش می کند.

آداپتورهای FlexFabric 20 Gb نه تنها دو برابر پهنای باند آداپتور ۱۰ GbE را ارائه می دهند. هنگامی که با ماژول مجتمع مجازی اتصال FlexFabric 20/40 F8 جدید در زیرساخت ارتباط برقرار می شود، آنها می توانند با تقاضای ترافیک ذخیره سازی بدون اشغال کردن ترافیک LAN ، کار کنند.

RDMA بر اترنت متقابل (RoCE)

RoCE به برنامه ها اجازه می دهد به طور مستقیم به حافظه در گره های دیگر در سراسر یک پارچه برای ارتباطات با تاخیر بسیار کم دسترسی داشته باشند. RoCE به خوبی برای نقاط انتهایی که مکررا ارتباط برقرار می کنند، مانند توابع ذخیره سازی، محیط پایگاه داده یا مهاجرت مجازی ماشین کار می کند. RoCE در دسترس است با HP FlexFabric 20 Gb 2-port 556FLR-SRP +، HP 650FLB و آداپتور۶۵۰M.

There are no comments

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart